Sunday, April 17, 2016

bisnes dorashikin


As you guys know, aku mmg suka berniaga. dr zaman aku berniaga baju, handbag, kasut, casing sampailah sekarang aku berniaga tudung. tp problemnya dengan aku punya berniaga ni aku malas... malas nak pos barang, nak reply whatsapp, nak ambik gambar, nak layan customer dan blablablabla. pokoknya aku mmg pemalas. tp ade satu je yg aku suka which is dpt duit. kihs :P
Tp skrg aku ade azam baru dan in sha Allah aku kene kuatkan hati untuk jadi rajin balik dalam berniaga. So lately(TAK LATELY SGT) aku dh start meniaga balik. aku jual tudung bawal plain tu dan in sha Allah aku akan jual other design tudung jugak. doakan aku murah rezeki. tp this time aku excited sikit pasal meniaga tudung sbb aku ade co-partner yg best even bila aku tanya mostly jawapan dia ntahlah, ikut you lah, you rasa cemane. hahahahha. tp okaylah sbb co-partner selalu tolong restock stok, bg sokongan mental dan fizikal. fizikal tu penting sbb dialah yg selalu usung tudung berat-berat tu kesana kemari sbb kalau harapkan aku mahu senget benget berjalan usung tudung berat2 mcm tu. hahahaha.
Disebabkan baru start balik berniaga and baru introduce kitaorg punya product so xde lah mendapat sambutan yg kebaboom sangat tp kalau diikutkan untuk starter mcm kitaorg sambutan tu alhamdulillah lah jugak. bolehlah demi sesuap ayam penyet padang jawa.
In sha Allah soon aku akan update apa details pasal bisnes dorashikin. doakan dorashikin terus berjaya dunia akhirat. bye. love me

No comments:

Post a Comment